Өдөрлөгийн арга хэмжээ: 2014 оны 4-р сарын 24-26-ны өдрүүдэд КТМС-ийн хичээлийн байранд явагдана.
Өдөрлөгийн зорилго: Сургалтын үйл ажиллагааг бизнестэй уялдуулан, оюутнуудад маркетингийн ухааны практик ач холбогдлыг ойлгуулж, бизнес, борлуулалтын дадлага эзэмшүүлэх, сургууль, багийн бэлтгэж буй мэргэжлүүдийг сурталчлан, ажил олгогчид, байгууллагуудтай харилцаа холбоо тогтоож, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэхэд чиглэгдэнэ.
Зохион байгуулагч: ШУТИС, КТМС, Маркетинг, Үйлдвэрлэлийн профессорын баг
Ерөнхий ивээн тэтгэгч: “Мобиком” корпораци
Хамтран ажиллагч: “Наяд систем” Зар сурталчилгааны цоо шинэ суваг
Мэдээллийн дэмжигч байгууллагууд: МҮОНТ, UBS, MNC, Шинэ дэлхий, Эх орон,Үндэстэн, medeelne.mn,event.mn
Өдөрлөгийн товч танилцууга “Маркетинг: Өчигдөр, Өнөөдөр, Маргааш” сэдэвт өдөрлөг нь 14 дэх жилдээ уламжлагдан зохион байгуулагдаж байна. Энэ жилийн “Маркетинг: Өчигдөр, Өнөөдөр, Маргааш” сэдэвт өдөрлөгийг ШУТИС-ийн болон Эдийн засаг, Менежментийн салбарт мэргэжилтэн бэлтгэж эхэлсэний 55 жилийн ойн хүрээнд зохион байгуулж байгаагаараа онцлогтой юм.
Уг өдөрлөгт дараах байгууллагууд оролцоно. Үүнд:
Өдөрлөгийн хүрээнд явагдах үйл ажиллагаа: Өдөрлөгийн үйл ажиллагаа 2014 оны 4-р сарын 24-26-ны өдрүүдэд 09.00 – 18.00 цагийн хооронд явагдана. Энэ үеэр 50 гаруй аж ахуй нэгж, байгууллагууд оролцож, борлуулалтын үзэсгэлэн худалдаа зохион байгуулагдахаас гадна дараах үндсэн арга хэмжээнүүд болно.
Монголын 2025 оны оюутны УАШТ-д нийт 26 их дээд сургууль оролцсоноос доктор, профессор Т.Намнан ректортой ШУТИС-ийн баг 50 оноогоор хоёрдугаар байранд шалгарлаа
Бүгд Найрамдах Энэтхэг Улсын Засгийн газрын Техник, эдийн засгийн хамтын ажиллагааны хөтөлбөр (ITEC)-өөр “Газрын тос боловсруулах үйлдвэр”-ийн чиглэлээр сургалтад хамрагдав
Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн санаачилсан тэрбум мод үндэсний хөдөлгөөнийг дэмжин ШУТИС-ийн харьяа эрдэм шинжилгээний хүрээлэнгүүд нэгдэж мод тарив
“Технологи ба хүний эрх” сэдвийн хүрээнд хамтран ажиллах санамж бичиг байгууллаа
Гар барилдааны төрөлд оролцож хүрэл медаль хүртлээ