link

ИХ, ДЭЭД СУРГУУЛИЙН СУРГАЛТЫН ТЕХНОЛОГИЙГ БОЛОВСРОНГУЙ БОЛГОХ АСУУДЛААР ХИЙХ ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭГТ ИЛТГЭЛ БЭЛТГЭЖ ОРОЛЦОГЧДЫН АНХААРАЛД
2013-04-17 18:05 Админ

-“Их, дээд сургуулийн лекцийн технологийг боловсронгуй болгох асуудал “ сэдэвт

       хэлэлцүүлгийг     2013.04.27-нд,

-“ Их, дээд сургуулийн лаборатори, семинарын хичээлийн технологийг боловсронгуй

       болгох  асуудал" сэдэвт хэлэлцүүлгийг   2013.05.11-нд,

-“ Оюутны бие даалт, үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал” сэдэвт

       хэлэлцүүлгийг  2013.05.25-нд зохион байгуулахаар бэлтгэж байна.

 

   Хэлэлцүүлэг  ШУТИС-ийн Шинжлэх Ухаан Технологийн Төв Номын сангийн 6-р давхарын хурлын зааланд /604 тоот өрөөнд/ тухайн өдрийн/Бямба гараг/ 9 цагаас эхлэнэ. Хэлэлцүүлэгт орох илтгэлд доорх шаардлага тавигдана:

    a. Судалгаа, туршилт, сургалтын практик үр дүнд үндэслэсэн байх,

    b. Технологи, арга барилынхаа дэвшилттэй, давуу талыг үзүүлэх

    c. Шинэлэг санаа, аргазүйн санал дэвшүүлсэн байх

    d. Бичлэгийн стандарт, журмыг баримтлах /энэ тухай өмнөх мэдээлэлд заасныг БШУЯ

        болон  ШУТИС, ХААИС, МУБИС-ийн Вэб сайтуудаас үзнэ үү./

Эхний хэлэлцүүлгийн хэвлэлийн эхийг 2013 оны 4-р сарын 25 -ны дотор, 2 дахь хэлэлцүүлгийн хэвлэлийн эхийг 5-р сарын 7-ны дотор, 3 дахь хэлэлцүүлгийн хэвлэлийн эхийг 5-р сарын 17-ны дотор хүлээн авч нэгтгэн хэвлэнэ.

Илтгэлийн танилцуулгыг 10 минутанд багтах хэмжээтэйгээр /Power point/ програм дээр

 бэлтгэж ирнэ.

     Хэлэлцүүлэгт илтгэл тавихгүй багш нар, сонирхсон хүмүүс оролцож болно.

 Нэмэлт мэдээллийг  авахдаа доорх  хаягаар холбогдоно уу.

                         Soyombo_alt2000@yahoo.com, утас: 96616500

   Хэлэлцүүлгийг санаачлан зохион байгуулагч:      Дээд Боловсрол Судлалын Монголын

                                                                                       Нийгэмлэг

   Хамтран зохион байгуулагч :                              Боловсрол Шинжлэх Ухааны Яам,

                                                                                 Хөдөө Аж Ахуйн Их Сургууль

Affiliated schools